Bôa -Duvet Blog
می دونید چیه ... اصلا می دونید چرا اسم اینجا خارج از زندگیه ؟ چونکه خب ... زندگی من به دوام اوردن می گذره نه زندگی کردن ... می فهمید دوام اوردن یعنی چی ؟ فکر نکنم بفهمید ... گاهی وقتها آرزو می کنم که فقط یک راه باریک باشه برای امید داشتن ... برای اینکه بتونم فکر کنم که ... چیز خوبی پیش بیاد . من اولین بار پیش یه نفر درد و دل کردم ... کسی که خب کم هم ازش نفرت نداشتم . فکر کنم اون هم این رو می دونست ولی ... خب ملاحظه من رو کرد و به روش نیاورد ... بعد از اونم دیگه با کسی جز اون در مورد خودم حرف نزدم ... خب می دونید چیه ؟ من دوست ندارم از کسی چیزی بخوام ... خب یه دلیلش اینه که اگه از کسی چیزی بخوام باید باهاش حرف بزنم و من دوست ندارم اینکارو کنم ... بعدشم اینکه کلا کار زشتی هستش . تا حالا برای خودم هم چیزی نخواستم ولی برای دیگران تا حالا شده... خب یادم که میفته قشنگ حسش می کنم ... وقتی که قراره برای کس دیگه ای چیزی بخوام حس می کنم دارم خودم رو خورد می کنم ... ولش کنید ... ولی یکبار هم برای خودم چیزی خواستم ... اهمیت نداد .