Bôa -Duvet Blog
حدود یک ماه پیش بود که از دوستی شنیدم قیمت ساز دارد می رود بالا . پرسیدم برای چی ؟ گفت برای رئیس جمهور جدید ! حرفش رو زیاد جدی نگرفتم ولی بعد چند روز این حرف رو از چند نفر دیگه هم شنیدم . این چند باری هم که رفتم جمهوری شوکه شدم ... برای اینکه واردات خیلی از سازها قطع شده و همچنین بعضی از قیمتها دو برابر شده ! گذشت و گذشت تا اینکه دیروز مجله هنر موسیقی رو گرفتم ( که خیلی مجله جوادیه ! ) . توش نوشته که گمرک سازهای وارداتی از 45 در صد به 100 در صد افزایش یافته و دلیلش هم حمایت از صنایع داخلی بوده ... آخه مگه ایران صنایع ساخت ساز داره !!!؟ هان ؟ بله دیگه ! حالا باید پای یه درام 800 تومانی ( خب چی بگم ! ) که 300 هم نمی ارزه 1400 پول بدیم ! من که بی خیال شدم ...
پ.ن : می دونید اینا واقعا وجود داره ؟ : کنسرتو پیانوی ام ابیها (س) ،سمفونی 12 امام ،سمفونی انرژی هسته ای ، سمفونی پیامبران 124000 گانه ، قطعه مهاجرین و انصار در دو ماژور ...
پ.ن : می گن چرا غمناک می نویسی ! خب این شاد هستش فکر کنم ...