Bôa -Duvet Blog
امروز یه چیزی دیدم که خیلی برام ناگهانی بود . یه عکس بود . عکس خودم بود وقتی مهد کودک می رفتم . یه لحظه حالم از خودم به هم خورد . و یاد خیلی چیزا افتادم . اون عکس رو شاید براتون گذاشتم . بعدشم رفتم تمام عکسام رو دیدم . از بچگی تا همین الآن . خیلی شوکه شدم . آخه همه این چیزها بر می گرده به یک چیز . خلاصه اینکه دنیا چیز بدی نیست . حداقل آدم می تونه خودش رو الکی در گیر نکنه . این رو برای خودم نمی گم . بعضی وقتها آدم وقتی مشکلی نداره می خواد الکی برای خودش مشکل بتراشه . این رو هم برای خودم نمی گم ...
راستی . این آهنگ رو گوش کنید . مال Demis Roses هستش . این رو وقتی خیلی بچه بودم گوش می دادم . خیلی قشنگه . یه آهنگ دیگه هم داره که اونم خیلی دوست داشتم . براتون بعدا می ذارم . امروز یه عکس دیگه هم دیدم . هیچکس نمی تونه حدس بزنه چی بود . هر چی بود خیلی یه جوریم کرد . هه ! اصلا چرا باید از چیزی که نمی تونم بگم حرف بزنم ؟