Bôa -Duvet Blog
A Deeper Kind Of Slumber

Name : A Deeper Kind Of Slumber
Artist : Tiamat
Album : A Deeper Kind Of Slumber
Time : 5:45 min
Low Quality : 2.63 mb

Lyric

site

اول اینکه چند روز پیش فکر کردم اگه بخوام 5 تا آهنگ رو که بیشتر از همه دوست دارم رو بگم ( دستور زبان ! ) چیارو می گم ! خب یکیش که همین چند تا پست پایینتره ! یکیشم می خوام الآن بگم که همینه ( من چمه ؟ میشه ب... )
خب ... tiamat گروه زیاد خوبی نیستش ، یعنی اینکه اکثر کاراش ضعیفه . ولی چند تا هم آلبوم خوب داره که یکیش همین آلبوم هست . به طور کلی هم گروه چند سبکی هستش . من شنیده بودم که سبک گروه doom هست ولی حالا اینکه واقعا چیه به ما چه ...
دو تا چیز این گروه داره که من ازش خوشم میاد . یکی فضای اینجور آهنگاش هست که خیلی خوبه و خیلی هم خاص هست ( یعنی فقط خودشون اینجورین ) و اون یکی هم درام گروه هست که خیلی صدای قشنگی داره . نمی دونم چرا ولی فکر می کنم صداش خیلی پر حجمه . در مورد خود آدمهای گروه هم بگم که خیلی آشغال هستن و سوئدی ! ...