Bôa -Duvet Blog
جایزه بزرگ !
خب از اونجایی که همه شما تا به حال حدس زدید که من یه غرب زده واقعی هستم ، باید بگم که بله ! هستم ! و از اونجایی که برنده اون شبه ما آقایه میثم صدر بود تصمیم گرفتیم که یه آهنگ فارسی بذاریم ! بله ! درست حدس زدید !
اما ... ! ( توجه کنید ) اما ... ! این آهنگ از یه گروه خارجیه که یه شعر فارسی خونده ! چقدر بد معرفی کردم خدایی ! خب بی خیال . مثل آدمش اینه که ما گفتیم یه چیزی بذاریم که آقای معترض که ایرانی و سنتی دوست داره هم خوشش بیاد و این رو انتخاب کردم .
این گروه رو زیاد نمی شناسم و ازشون فقط دو تا آلبوم دارم و اطلاعات هم در حد صفر هستش . اگر دوست داشتید می تونید خودتون برید دنبالش . آهنگی که خوندند فکر کنم آتش در نیستان باشه . فقط من یه حسی دارم اونم اینه که خواننده فارسیش ایرانی نیست . در کل به نظرم خوب هستش و خیلی هم جالب . ببخشید که انقدر حرف مفت زدم و اینکه این هم جایزه آقایه میثم صدر :
Name : Saints And Sinners
Artist : JoCELYN Pook
Album : Untold Things 2001
Time : 4:11 min
High Quality : 3.84 mb
Low Quality : 1.92 mb

site
پ.ن : خب یه کم اطلاعات گرفتم ! اینکه همه کاره گروه یه زنه ! همین و یه نکته هم بگم اونم این که فکر نکنم همه از این آهنگ خوششون بیاد و برای همین کیفیت پایین اون رو هم گذاشتم برای کسایی که فقط کنجکاون ! ولی اگر واقعا دوست دارید کیفیت کمش رو نگیرید چون خیلی لوس شده ! آقا مرامی چقدر بد معرفی کردم ! شما ببخش آقای میثم صدر !