Bôa -Duvet Blog
دیدید یه موقعی برای یه چیز الکی کلی ذوق می کنید ، بعد به خاطر الکی بودن همون چیز می خوره تو ذوقتون ؟! هه ! عجب جمله ای شد ! برای گروه سنی الف شد فکر کنم ...
خب ، خواستم بگم که فکر می کردم که توی این یه ماهه کارهای خوبی دستم می رسه ... خبرهایی داشتم از بیرون دادن بعضی از آلبومهای گروه های پدر مادر که ... خاک تو سرشون !
1 . Profanos یه گروه اسپانیایی هستش و سبکشونم متال هستش . البته شایدم فرانسوی باشن ولی من فکر می کنم اسپانیاییه . این رو دقت کنید که متالهایی که آلمانی و آمریکایی و نروژی نیست خیلی وقتها کارهای خوبی رو بیرون می دن . مخصوصا اگه اسپانیایی یا فرانسوی باشن . خب ، این گروه هم کارش بد نبود . و یه خوبی که این گروه ها دارن اینه که به ملودی بیشتر از ریتم توجه نشون می دن !
2 . The Ditty Bops هم خیلی باحاله ! دو تا خواننده زن هستن که سبکشون Bop هستش ! یه مدل جاز قدیمی هستش که خیلی باحاله !
3 . Motorhead هم که مثل همیشه گند زده ، من نمی دونم این گروها چطوری معروف می شن ...
4 . Mark Knopfler And Emmylou Harris هم که دیگه معلومه ! یه کار دو نفری کانتری دادن که ... زیاد جالب نبود . خب من از جفتشون بدم میاد ، برا همین زیاد خوشم نیومد ...
5 . Narsilion هم شاید بهترین البوم این یک ماهه رو داد . جالبیش این بود که همزمان با Epica کارشون رو منتشر کردن . سبکشون گوتیک ، قرون وسطایی ، دوم ، نئوکلاسیک هستش ! مرامی کارشون بد نبود . آفرین !
6 . Muse هم که جدید نیست آخرین البومشون ولی خیلی گند زدن ...
7 . Apocalyptica هم که باریکلا ! شمام ویلون سل بلدید . یه بار یه کاری کردید ، بسه دیگه ...
8 . The Sleepy Jackson هم تازه کشفش کردم !
9 . Bruce Dickinson هم ... آره ! سر این خیلی ذوق کردم ولی الاغ اجرا زنده هاشون داده بیرون . حیف اون همه تعریفی که ازش کردم .
پ.ن : و صد البته ( چقدر بدم میاد ازین عبارت ) که کلی گروه دیگه که نمی شناسم . اگه آهنگه خاصی رو ازینا خواستین بگید ، جدا از اینکه فکر نکنم اصلا بشناسید اینارو ...