Bôa -Duvet Blog
Clayderman
ریچارد کلایدرمن رو دیگه باید همه شما بشناسید ، یعنی اگه نشناسید خیلی پرتید ! خب ، کلایدرمن پیانیست هستش و همراه یه گیتار و یه فلوت و یه ویولن سل کارهاش رو اجرا می کنه . البته ساز اصلی پیانو هست و بقیه حاشیه هستن . کلایدرمن فرانسوی هست و کارهای تقریبا لایتی رو اجرا می کنه . نتهایی که انتخاب می کنه خیلی خوبه و این آهنگش توی گام مورد علاقه من هستش . نمی دونم قبلا گفتم یا نه ، ولی کسایی که موسیقی کار می کنن اکثرا خیلی آشغالن و کم کسی پیدا میشه که توشون آدم باشه ، یکیش هم همین کلایدرمنه . نمی دونم خواننده بالایه 30 دارم یا نه ولی اونها باید کاستهای کلایدرمن رو یادشون باشه ( حالا انگار خودم پنجاه سالمه ! ) . اگر خوشتون اومد دنبال کارهای تصویریش بیفتید . اونها خیلی خوبه ، این هم خود آهنگ . فورمتش MIDI هست و برای همین حجمش 3 کیلو بایته فقط ...
پ.ن : یادش بخیر یه موقه می خواستم این آهنگ رو با بیش بزنم هی نمی شد ، هی نمی شد ... من این آهنگ رو خیلی دوست دارم ...
تصحیح : الآن متن رو دیدم که چقدر غلط داشت . فکر کنم پیر شدم , راستی ... اون یارو هم بوریس دیکینسون نبود ، بروس بود !